Corporate News

Corporate News - Primark Cares
    notizie aziendali

Primark inaugura il suo nuovo punto vendita italiano in provincia di Bologna

Primark, il rivenditore di moda internazionale, ha inaugurato oggi il nuovo punto vendita di Bologna, il primo in Emilia Romagna. Questo store, situato all’interno del centro commerciale Gran Reno, nel comune di Casalecchio di Reno (Bo), rappresenta l’undicesimo store di Primark in Italia, creando oltre 150 nuove opportunità di lavoro.

09 / 08 / 2022
  • Primark pledges to protect prices on more than a thousand kids’ products
    notizie aziendali

Primark compromete-se a não aumentar os preços de mais de mil produtos para crianças

A Primark vai proteger os preços de mais de mil produtos básicos para criança, de forma a apoiar as finanças das famílias portuguesas no contexto do aumento do custo de vida. O compromisso de “congelar” os preços em muitas das linhas de roupa de criança surge em resposta à pressão financeira crescente sentida pelas famílias em todo o país. Desde roupa interior a t-shirts, vestidos e calças e em muitos dos seus produtos mais vendidos, os preços vão manter-se inalterados, este Outono.

28 / 07 / 2022
    notizie aziendali

Primark inaugura il suo decimo punto vendita italiano nella città di Chieti

Primark, il rivenditore di moda internazionale, ha inaugurato oggi il nuovo punto vendita di Chieti. Questo store, situato all’interno del centro commerciale Megalò, in Abruzzo, è il primo negozio sulla costa adriatica e rappresenta il decimo store di Primark in Italia, creando oltre 150 nuove opportunità di lavoro.

19 / 07 / 2022
    notizie aziendali

Primark commits to pay for outstanding finished goods and suppliers’ fabric liabilities

Primark is announcing today a further substantial commitment to suppliers, pledging to pay our garment suppliers in full for all outstanding finished garments and to utilise or pay for any finished fabric liabilities.

5 · 31 / 07 / 2020

Primark Endorses ILO Covid-19 Global Garment Industry Action Announced Today

Primark firmly endorses today’s announcement from the UN’s International Labour Organisation calling for urgent collaboration between stakeholders to support garment industry workers across the world affected by the Covid-19 pandemic.

5 · 22 / 04 / 2020
    notizie aziendali

Primark extends its commitment to support its suppliers, agreeing to take some £370m of additional products both finished and in production

Primark announces today that it is now able to commit to pay for some £370m of additional orders for product over and above the £1.5bn of stock in stores, depots and in transit. This means it will now take all product that was both in production and finished, and planned for handover by 17 April.

5 · 20 / 04 / 2020
  • Hai visualizzato di 21 articoli